tisdag 30 juli 2013

Lugnet efter stormen

Jeppisdagan. Återigen är det slut för detta år. Nu kommer lugnet efter stormen. Har många fina o. roliga minnen därifrån, haha. Förra veckan var det faktiskt jätte varmt och fint väder. Vilken tur. Veckan före Jeppisdagarna var det typ 10 grader och blåste jätte mycket.  Höstligt väder. (Det var ju nästan varmast i slutat av maj.) Jobbade ganska mycket förra veckan man hann ändå uppleva lite av Jakobsdagar. 

Än en gång kommer det en liten bildbomb :)

Har varit ute med en gummiring som vi drog efter båten.
det var sjuukt kul! Haha det första varvet vet jag inte hur jag fick luft,
för jag hade så kul och det var så spännande så jag skrek och skrattade allt vad jag orkade samtidigt.
Haha! Det var första gången jag gjorde det och det skall så göras om igen!

Vi var på 50års kalas i Essi.


Ronja rövardotter - teater i Purmo.
Det var nästan lite väl spännande för Julia :')




Therese har varit hem från Åland och hälsat på. Det glädjer mig att hon trivs på Åland! 
Lilla alkoholisten ;) hahah nejdå det är hon inte! Man lever ju bara en gång ändå!


@Vid Andra sjön. 

Med tanke på denna bild så tänker jag tillbaka på för 1-2 år sen när jag hoppade från 10m vid Gamla hamn. Jag har ändå hoppat 3ggr därifrån, men.. haha men jag vet inte ifall jag skulle kunna göra det nu! Jag har blivit feg kanske. + att det är ganska grunt där nu så.

2 kommentarer: