söndag 22 september 2013

Sämre vecka sku man kuna ha.

Hejsan svejsan. Tänk att det är snart börjar bli oktober. Shit så fort allting går! Jag är så himla lat med att ladda upp inlägg här på bloggen. Jag känner mig alltid riktigt taggad men sen så hittar jag alltid på något annat så jag hinner inte ladda upp nått och så packas det på med en massa bilder --> bildbomb. Nåväl.. En bild säger ju mer än tusen ord.

Therese är hemma igen på en visit. 1 vecka här i Nykarleby och sen smiter  hon iväg en vecka till Rhodos. (TA MIG MED DIN RACKARE) Super trevligt att se henne igen. Imorgon.. då påbörjas innebandy säsongen. woho. taggad till tusen. Eller egentligen på lördag har vi första säsongmatchen men imorgon ska vi och spela träningsmatch i Seinäjoki. Späännande. Första året jag spelar med 'damerna'. Det ironiska med damerna och det var därför jag la såna där tecken där är för att.. Medelåldern i vårt lag är kanske en 18-19 år? Det är typ 4-5 'äldre damer' resten är bara junior typ. Men ja. Spännande! vi får se hur det går imorgon. Ny tränare och nya kedjor. Det kan endera gå riktigt bra eller så åt skogen.

I onsdags var jag på Wasa by night. Trevliga saker. Jag o. Janiina körde på säkra kort den här gången och inte som förra tisdagen. Haha. Att ta det tog en timme för oss att gå från Ollis till rådhusgatan kan jag än idag inte förstå. Iofs pausade vi ju lite här o. där. Och faktiskt utan tröja kom jag hem. Var inte ut på jakt efter någon tröja iår. Jag vet inte om jag kan påsta att den var världens finaste men säkert feelis att ha en ändå.

SEYNAAAAB. he e no bruuuden he å. Hassan hassan. vacker e du. 










Här trixar vi då på Melody's WC. Vackert så. Värre sku e ju kuna va.


flickooona  ska ju shott


Du o, jag Therese. Du kommer o. räddar mitt retarda ass. (Y)

Söndagen till ära var jag på cooffee till Erica's :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar