måndag 9 september 2013

Trött men glad tjej. 
känns inte som jag har sovit tillräckligt mycket denhär senaste veckan typ?
Har ungefär jobbat o. tränat. 
Sovit 5 timmar inatt,  gymmat i lite mer än en timme med Sara och nu snart blir det 1 1/2 timmes innebandy träning på det. Kommer sova som en stock inatt har jag på känn.
 kommer bli super skönt med en ledig dag imorgon.
Då ska jag till Vasa och hälsa på finis Janiina som flyttat dit :)
supersköjjj.

Alltså finns det inget som hjälper emot när man är 'limin'. Haha okej stretchning förståss, men annars överlag? Det är ju skönt att ibland vara 'limin' så att man vet att det faktiskt har gjort någon verkan någonstans när man tränar. Men t.ex förra veckan så tränade jag 5 dagar och hela veckan var jag limin nånstans. Hahah då blir e ju bara jobbigt :'D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar