söndag 8 september 2013

Super stort grattis

Hejsan. Detta kommer som 1 månads gratulationer i efterskott. (nästan iaf) 
Haha, jag minns första gången jag träffade dig Kiika. Det var i Jeppis en sommar. Då hann jag tänka; oj vilken skrattmås och härregud vad social hon är! Men det är en av dina många goda sidor och det är därför jag har trivst och trivs fortfarande i ditt sällskap. Det spelar ingen roll var vi är eller vad vi gör så har vi det ändå roligt och det finns inte en tyst stund när vi träffas.

Jag är så super glad över att vi gick ilag i Vasa i skolan och hur nära vi kom varandra! Jag tror du är en av de få personerna som känner mig utan och innan. Och så mycket vi har hittat på tsm! Både på gott och ont, hahah ;) komihåg ti spela ölspeli utan whiskey. höhö. Du är ett äkta levande bevis på att man kan ha det roligt utan alkohol :*

Nu, eller för en knappa månad sen har du gått och blivit mamma. Jag har inte riktigt insett det ännu. Att 'tingeling' är ditt lilla barn. För 3 år sedan skulle jag aldrig ha trott att det skulle ha varit så idag. Men det är på bästa vis. En av de sakerna jag vet otroligt bra om dig iaf är att du är en positiv människa som älskar barn och har otroligt god hand om barn. Så jag vet att det kommer gå väldigt bra för er.  Du o. Matti kommer uppfostra ert barn bra tsm! och alltid finns det upp- och nedgångar. inget kan ju gå felfritt.  Man lär ju sig som sagt av sina misstag också. Det finns ingen regelbok för uppfostran. 

Så med allt det här vill jag säga STORT GRATTIS! 
och önska er lycka till!








HAHA! tå vi allti hadd världens största packning me oss fram o. tibaks :'D



Mamman :'))



Sovande lilla 'tingeling' :'))

1 kommentar:

  1. Voi gumman va fint skrivet :'D <3 Haha, dör av skratt när ja läser allt å tänker tbx på hade tiden :D

    SvaraRadera