tisdag 5 november 2013

Halloween utklädsel


Dag 2 med utklädning. höhö. mysigt värre med mössa.

Hallå i stugorna. Börjar bli en stund sen jag skrev här nu igen. haha. Igår tänkte jag att min dator håller på att ge upp. Det funkade inte att gå ut på internet och allt bara 'sket' sig. MEN IDAG. då är den som vanlig igen (Y) haha. Jag har faktiskt länge funderat på att uppdatera min dator, men det känns dyrt. haha. Jag är dock väldigt fövånad över att min dator har hållit såhär länge. Jag har ju typ haft den sen jag gick på 7an. så den börjar bli lite antik snart. och är inte världens snabbaste men den funkar. det är väl de viktigaste. som man brukar säga.

I helg eller förra helgen är väl det mest korrekt sagt, var det halloween. Som tur var fick jag vara ledig hela den helgen (Y) toppen! så då klädde jag och Therese ut oss. Jag, hade iiingen aning om vad jag skulle klä ut mig till. Clown skulle ha varit jätte kul. men ja. det blev som det blev. Det är Therese till vänster och jag med det röda håret. (sku ja int pass i rött håår?) Det var faktiskt ganska mycket människor som hade klätt ut sig, mer eller mindre. En rolig grej var när folk inte kände igen en. När man hälsade så tittade dom bara helt konstigt på en och fattade inte alls vem man var, innan man pratade då förståss haha :D
Haha jaja. men jag hade en riktigt rolig helg iaf. 
Tusen tack!
Juu hallooo. Vi va me på na slagsmål. emokid o. clownface.


Ja, och återigen har jag Therese hemma. I en hel månad t.o.m. woop woop.
De skall bli myyyke trevligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar