torsdag 27 mars 2014

Hej hopp vad tiden går. Snart är det april, sen blir det sommar och då nalkas det semester för min del. Woho! min första lediga betalda semester. I nästan en hel månad. Oj vad jag skall njuta! Jag har beställt riktigt fint väder och får jag inte det så blir jag ytterst besviken!

I söndags skötte jag Julia, min favorit. Hon börjar bli så stor. Efter hösten börjar hon ju förskolan. lilla jullan! Usch jag får riktigt ångerst när jag tänker på om några år när Jullan blir så stor så att man tycker sina syskon är irriterande. Allt är pinsamt och man vill bara umgås med sina vänner. Oj så ledsen man kommer bli! just nu är vi syskonen jullans favoriter. och hon min.
Hon har en egen kalender, när mamma berättade att hon skulle komma till mitt på söndag så ringade hon in den dagen och 'flaggade' den. Vad då det kan betyda? jo. När Julia flaggar nått innebär det fest, eller någonting som är viktigt för henne. Sötnos.

Woho. Vi byggde en koja. Trivsamt. 


Den här dagen var Tessan's födelsedag. Hela 20 år fyllde denna gyllene brud. 
Denna dag firades med att åka och bowla och sen drack vi vin och hade tjejkväll hos mitt. 
Vi försökte testa på nya sätt att bowla. Haha tessan var rädd att sitta på mina axlar. Det är alltid tvärtom. Men har man födelsedag så har man.
Jag ber om ursäkt för din äckliga drink. I feel bad for u. 

Har spenderat så mycket tid som möjligt med Therese, så länge hon var hemma. 
Men om en månad är hon tillbaka hem, förhoppningsvis.
Och i sommar bruude, ska vi semestra tillsammans. Woho.

Och på söndag fortsätter vi med kvalandet.  Det går bra nu (Y)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar