onsdag 19 mars 2014

livet leker

Tusen tack för att du hade samvete nog att lämna min cykel så att jag kunde hitta den. Ännu finns det hopp för denna värld! (Y)

I lördags var det någon som tog min cykel. Det har hänt sig även tidigare kanske 3-4 ggr att någon har stulit min eller nån annans cykel som jag har lånat. Så denna gång vart jag arg. Jag tänkte inte köpa en ny cykeln bara för att nån ha vari 'ruti' och inte orkat gå hem. Så jag sökte efter den igår men hittade den ingenstans. Men idag! såg jag den, där stod den snyggt mot en stolpe och vilade. ÅH så glad jag blev. Nu behöver jag inte köpa en ny cykel, tack och lov. Jag trivs så bra med den fina jag har! :') 

Se vem som är hem igen. THERESE! woho. Livet leker. Världens bästa dag. Min cykel är återfunnen och jag och therese är återförenade. Haha. nice! Så roligt att se henne igen. Min sötnos. 
som att jag har saknat dig <3
svennepelle

2 kommentarer:

  1. Hur gick det på jobbintervjun, fick du jobbet? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej, det var två andra som fick jobbet. Dom hade sina papper i skick och inte jag. Har inte ens rätt inriktning så :))

      Radera