måndag 16 mars 2015

Älskade vårvärder


Tjenaa!! Vi har vår i luften, älskade vår. Man blir så glad av att vakna på morgonen och se solen som skiner redan från morgonen. Att det är ljust ute. Man får direkt en kick av extra energi och glädje. I helgen har jag tagit tillvara på vårt vackra vårväder. 

Jag har länge funderat på att börja spela fotboll igen. Jag älskar fotboll (och innebandy). Ibland önskar jag att kunde vara yngre då jag hade tid med båda sporterna. När man blir äldre måste man ju välja en sport att satsa på och jag valde innebandy, vilket jag inte ångrar. I lördags återinvigde jag min fotbollskarriär. Jag var på en riktig fotbollsträning och det var superskojj!!! Var säkert 4-5 år sen sist. Sen jag spelade i ett riktigt lag. Var jätte nervös till en början, när jag satte mig i bilen och körde mot Jakobstad. Men det släppte direkt man fick röra i en boll. Så i sommar kommer jag förhoppningsvis spela mycket fotboll. TJOHOO! 

Efter min fotbollsträning for vi till Monäs och skrinnade på isen, och spelade lite hockey. Super kul! Jag vet inte när jag åkte sist på naturis. Om jag någon gång ens har gjort det. 
Mera sånt :D och super vackert var det där runtomkring.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar