lördag 7 mars 2015

Vinna eller försvinna

Förra årets kval :)))

Hejsan svejsan. Känns som att man ett riktigt liv när man får jobba dagtid och ha lediga helger som alla andra. Jag är riktigt överlycklig varje gång jag tänker på helg och att det innebär att jag är ledig alla helger framöver. Det är verkligen inte något man tar förgivet efter att man ha jobbat inom vården. Där hade man ledig helg var tredje vecka typ, haha. Har ju också börjat få lite ordning på mina sov- vanor. När klockan slår 23 på vardagskvällarna är jag sjukt trött och kl. 9. vaknar jag och är riktig pigg. Haha sjuuukt! (för mej alltså)

Imorgon har jag en spännande dag framför mig. Det är vinna eller försvinna. Komma först i serien, åka vidare till kval, eller så är säsongen slut imorgon. Vi får inte förlora en match imorgon, vi måste vinna båda eller spela en lika. Spännande! Sjuukt taggad!

Ett lag - ett hjärta - en familj

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar