måndag 13 januari 2014

Har inlett det nya året med 3 förluster...

Gokväll och gott nytt år och allt sånt som hör till att man ska säga när det blir ett nytt år. 2013 var ett riktigt bra år. Mycket bra saker hände. Jag gick ut skolan och allt såna roliga saker som jag har firat o. stött på. En annan höjdpunkt under det förra året var när jag var i Sverige på praktik och förståss att jag har ett arbete (som man i dagens läge ska vara tacksam för). + att jag har träffat väldigt intressanta personer under årets gång. Bland annat en person som jag bryr mig jätte mycket om (Y) 
En annan god nyhet som jag vill dela med mig denna söndagskväll är att jag har fått förlängd avtal vid min arbetsplats. Så i dagens läge ska jag väl ha arbete till maj. Vilket ännu är lite oklart för jag har inte skrivit under några papper eller så men nå fåglar har viskat det åt mig så. Jag hade bara skrivit på avtal där till 19 januari, så ifall jag inte skulle ha fått förlängd så vet jag inte riktigt vad jag skulle ha gjort. Hade ju inte sökt mig någon annanstans (inte det smartaste valet av mig kanske.) 

I innebandyn's värld ligger vi inte längre först i serien. Snopet. Med damerna är vi nu på typ fjärde plats. Förra helgen fölorade vi 2/2 matcher. Båda som vi hade chans att vinna. Så.. Dålig fölorare som man är så svider det ganska rejält! helst sista matchen. I helg hade vi också matcher, 3 matcher. Med B-flickorna. Vi vann 2 utav 3. Första 7-1, andra 13-1 så vi fick avbryta (som förr i tiden) och den sista förlorade vi 4-3. Det var 3-3 när det stod 14:00 i 3 perioden. Men så fick det andra laget frislag och la in bollen i mål. Surt som bara vá! Nåväl. Det är bra att tas ner på jorden nusomdå. Om man går in med inställning att vi vinner matchen från början så brukar det skita sig. Så man lär sig av sina misstag.


Julafton hemma hos pappas. 

lyckli o. glá dagen till ära. både pepsan & jag.

Världens finaste farmor.

Underliga människor hede å.. 
Nu i början av det nya året har dessa 2 härliga personer fyllt år,
så superstort grattis till er 2!

Goooooooo, rekomenderas (Y)
'smälter i munnen' osv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar