fredag 21 februari 2014

Intervju



Oooh myy.. Idag har jag varit på arbetsintervju. Jag har sökt en tjänst till Hagalund. Jag jobbar ju där redan, men på förordnad. Det är 2 tjänster och 6 sökande och vi jobbar alla redan i huset. Så det kommer bli sjukt spännande att se nästa vecka vem som kommer få jobben. Jag blev ju sjuk igår. Hade 38 graders feber, jätte huvudvärk, sjuk hals och snuvig. Men jag hade ingen annan chans att gå på intervjun så idag fick jag bita ihop och gå dit iallafall. Det höll ju inte på så länge så det gick nog ändå. Jag var ändå inte så jätte nervös över att gå dit, inte sådär som jag annars brukar vara. Oftast skakar jag ju typ av att jag är så nervös. Jag tycker inte om att berätta en massa positiva saker om mig själv framför någon och försöka 'sälja' mig själv. Men det är ju det en arbetsintervju går ut på jag vet. Men idag så behövde jag ändå inte berätta så mycket om mig själv, för att dom känner ju mig redan typ. Eller inte den där andra damen men. Och jag har inte så höga förväntningar heller på hur det kommer att gå. Får jag inte tjänsten så får jag den inte. Men det skulle ändå vara skönt att ha ett fast arbete.

Imorgon har vi turnering, i Ylistaro. Vi ska se om jag ens kan spela imorgon. Spännande. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar