måndag 23 februari 2015

Myki bra



Min första vecka på dagis va superskojj! :) Alla barnen är så söta! Dagarna går super fort förbi. Skönt är det också att tiderna varierar lite på när man börjar jobbet. Har jobbat mina sista skift (för tillfället iaf) vid Hagalund i helgen. Känns konstigt att inte behöva komma dit längre. Det kändes mycket roligare att jobba där i helgen när man visste att man inte behövde vara där.  haha :D

En i personal på dagiset hade blivit sjuk och jag måste ta morgonskiftet imorse. Började 06.15. För första gången.. Jag hade inget emot det, jag får ju sluta tidigt då iaf. haha men jag var så sjukt nervös att jag skulle försova mig, så jag vaknade upp första gången kl. 12 och tittade på klockan. När klockan slog 1.00 kändes det som att jag hade sovit i fleeeeeraa timmar och jag tänkte nej nu är det dags att stiga upp. Klockan visar fel. Hahah! Annars sover jag ju som en stock om nätterna. Men skulle man försova sig så är man ju illa ute. Föräldrarna ska till jobbet och har ingen att lämna barnen till. Då skulle det verkligen vara sura miner (A)
Tur att jag inte har det tidiga skiftet så många gånger..


1 kommentar: